maandag 23 maart 2009

En de winnende butterzopf is.....




8 opmerkingen:

Anoniem zei

De winnende butterzopf moet wel tussen deze 4 zitten, want hanneke heeft maar met 3 strengen gevlochten en de rest (inclusief lili) is niet binnen de termijn van 2 weken gebleven! Ik ruik de overwinning!

Anoniem zei

wil jij het ook nog proberen: http://modules.drs.ch/data/attachments/090115_Butterzopfrezept.pdf

hanneke zei

Nou het mag dan wel meer vlechtwerk zijn. Maar dat brood van mij ziet er toch veel appetijtelijker (minder verbrand) en evenwichtiger (niet schots en scheef, maar breed in het midden en iets smaller naar de uiteinden) uit. Dus ik blijf erbij dat mijn brood onovertroffen is.

hanneke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
hanneke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
hanneke zei

En ik wil natuurlijk wel een onafhankelijke jury

Anoniem zei

mijn brood was helemaal niet verbrand! enkel een beetje het ei dat ik erop gesmeerd had...

verder is maar 1 iemand gekwalificeerd om in de jury zitting te nemen, want er is er maar 1 die alle broden geproefd heeft...

Anoniem zei

gelukkig mogen juryleden niet op zichzelf stemmen, komt het toch nog goed voor hanneke tot mijn brood verschijnt vanavond.