woensdag 8 december 2010

Li: "do we go straight?"

5 opmerkingen:

hanneke zei

Als ik het goed heb rijden jullie op de Pescadore Creek Road. Dan kun je links of rechts de Cabrillo Highway op (nr. 1). Maar als je rechtdoor gaat val je nog niet meteen in de oceaan. Er is eerst nog een parkeerterrein en een stuk land voor je bij het strand komt.

li zei

haha!
helaas reden we daar niet...
maar in mijn verdediging: vlak voor deze afslag was een bocht
en mijn vraag begon IN de bocht.
alsnog oen.

Anoniem zei

uhm, het klopt wel. er is daar idd een parkeerplaats, maar dat kun je niet zien, dus het lijkt net of je de oceaan in zou rijden

hanneke zei

Geen Flash Earth in de auto beschikbaar? Dan kun je alles mooi zien van boven af.

li zei

er was een tom
maar die dingen vind ik krengen.
doe mij maar gewoon een kaart.
daar kan ik tenminste wat mee.